60 snabba frågor!

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? Saga <3 :)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg och sov :)
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Gick upp...
4. Vad hände dig 1995? Jag fyllde 3 år, gick väl på dagis och lekte som alla småungar ;)
5. Tre ord varför du sist spydde? Jag var magsjuk
6. Vilken färg är din hårborste? svart
7. Vad köpte du sist? Comviq kompis
8. Vad fick du senast i present? coctail kortlek tror jag, om man inte räknar julklapparna x)
9. Vilken färg har din tröja? har ingen tröja på mig, sitter i morgonrock ;)
10. Var förvarar du dina pengar? I plånboken och på 2 bankkonton
11. Hur var vädret igår? Tråkigt
12. Vad ser du fram emot? Modell för en dag
13. Snarkar du? nej
14. Vad är 15? 15 kanske? xD
15. Vilken skostorlek har du? 39
16. Vill du klippa dig? ja, topparna
17. Är du över 25? nej
18. Pratar du mycket? ja, lite för mycket kanske
19. Kollar du på O.C? nej
20. Har ditt namn ett "x" i sig? nej
21. Känner du någon som heter Steve? nej
22. Hittar du på egna ord? nej
23. Är du en typiskt svartsjuk person? nej
24. Vad har du för mobil? Sony Ericsson V800
25. Vem ringde dig sist? Tommy tror jag :)
26. Biter du på naglarna? Försöker sluta nu
27. Har du lockigt hår? nej
28. Vilken konsert ska du på härnäst? Förhoppningsvis blir det simple plan
29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? alla lärare på skolan xD?
30. Hur många gånger har du svurit idag? ingen
31. Vilket ord säger du ofta? de finns ju hur många som helst..
32. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej
33. Ska du till skolan/jobbet imorgon? ja, tyvärr
34. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Tommy <3
35. Vad borde du göra nu? Göra frukost
36. Har du något smeknamn? ja, anton kallar mig för molle xD
37. Sover du mycket? ja, och det är skönt!
38. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Har inte sett så många, men kanske shooter?
39. Vad ska du göra på lördag? jobba
40. När var du ute sist? igår
41. Har du gråtit idag? nej
42. Är du en glad person? ja :)
43. Har du roligt nu? njae, inte direkt
44. Vad äter du helst? TACOS!
45. Vem var du med sist? Tommy <3
46. Pratar du i sömnen? nej xD
47. Vem kramade du sist? tommy <3
48. Nämn den bästa personen? finns många ;) ex. tommy och saga
49. Tycker du om någon just nu? japp, mina vänner och min pojkvän
50. Vill du flytta? nej
51. Hur ofta borstar håret? varje-varannan dag :)
52. Är du ego? nej, det är jag väl inte?
53. Gillar du att bada? ja <3
54. Skrattar du åt allt? nej, verkligen inte
55. Vem får dig alltid att skratta? jokke xD
56. Gråter du när du tittar på film? det händer :)
57. Vad gör du nu förutom det här? inget
58. Vad ska du göra nu? frukost <3
59. Vem ska du vara med här näst? tommy
60. Är det här sista frågan? japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0