Lycka

Nu sitter jag här i skolan och har många känslor.
Jag är sjukt glad
Jag är irriterad och förbannad
Jag är trött

Men framförallt, jag är Lycklig

Den känslan är otrolig, hel otrolig.

Som flera vet bröt jag från ett tjejgäng för lite mer än 1 år sedan, och det gjorde ont, men jag kände att det var värt de.
Nu efteråt inser jag verkligen hur rätt jag har gjort. Jag har haft kontakt med några från gänget och umgåts med dom, men flera har jag absolut ingen kontakt med idag. Även om vi hade det kul tillsammans så krävs det mer, åtminstone för mig.

Nu efter har jag fått underbara vänner, som verkligen finns här, i alla lägen. Visst, man bråkar och tjafsar, det gör de flesta mer eller mindre, men nånstans så känner man att det är värt det.

Niklas, lilla lilla Niklas... Jag förstod inte alls vad du gjorde när du tog mig i försvar förra året, när du ställde dig vid min sida och sa att du skulle stå kvar. Vi har bråkat flera gånger och jag har blivit så besviken på dig, men på något sätt bevisar du alltid att du är värd att kämpa för, och det är du verkligen! Varenda gång jag ser dig blir jag glad och du får mig att stå för den jag är och må bra. Du är den jag känt längst, och jag gissar på att det är lite mer än 10 år nu :)


Jessica, du betyder mer än du vet för mig. Vi har varit vänner i flera år, men inte förrän nu senaste året har vi blivit bra vänner. Du har hjälpt mig igenom mycket, utan att kanske riktigt veta om det. Vill i alla fall tacka dig för allt och berätta att jag står vid din sida, när du än behöver mig så finns jag här :)
(Jessica, du har vid flertal tillfällen bett mig att inte visa bilder på dig, så jag lägger inte upp någon)

Sofia, Isabella, Emily and Matthew, I can't survive without you. In so many ways you have been there for me and I love you so much for that! I was worried that I wouldn't meet you again, but this summer when we met, it was amazing. It's sad you live so far away, but that doesn't mean that we can't see each other, and you know that! I love you for who you really are and nothing is ever going to change that!


Philip, du är en speciell person och det är inte alltid jag förstår mig på dig. Men du och jag har ett band, något som håller ihop oss, det är Scotland. Mallorca med dig i somras var otroligt och jag kan inte tacka dig tillräckligt för allt du gjort för mig. Vi umgås inte lika mycket längre, men känslan finns kvar, det vet du, jag älskar dig!


Jokke, killen som alltid får mig att tänka på ett annat sätt och se saker från andra håll :) Att luta mig mot dig har jag behövt i många lägen och du har alltid funnits där! Att du sedan får mig skratta och bli helflummig, det är bara underbart! Vi träffas nästan aldrig, men det spelar ingen roll, du betyder i alla fall och det hoppas jag att du vet!


Joel, du är otrolig, på många vis. Jag älskar dig för den störda person du är och det finns inte en enda gång jag inte har skrattat i ditt sällskap, sen får alla säga vad dom vill! Saknar dig otroligt mycket och önskar att vi kunde ses mer, du betyder!


Det finns många fler som betyder, och ni vet det själva :) De här personerna har något extra och alla som inte känner dom missar något, något stort. Jag älskar dom alla på sitt sätt och vet inte vad jag gör om jag förlorar någon av dom!

Trackback
RSS 2.0