En lista

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: Har aldrig gjort någon
Piercing: Hål i öronen är det enda jag har
Sport: Balett, annars fotboll
Husdjur: Marsvin
Semester: USA, Chicago när jag var 9 månader
Konsert: Westlife tror jag :P
Kärlek: Kär har jag varit flera gånger, men endast en gång har jag blivit knäsvag av att vara nära en annan person och det är nu :)

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Packa
Lyssnar du på: Samson - Regina Spektor
Väntar du på: Att få åka till landet
Tittar du på: Datorskärmen
Har på du på dig: Trosor

DIN FRAMTID:
Barn: Jag planerar inte så långt fram
Giftermål: De kanske blir av, who knows?
Karriär: Jag har många drömmar och önskningar vad gäller karriären, dock tror jag att jag så småningom kommer satsa på något helt annat :)

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: Jag kan inte leva utan något av det
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar, det är först nu jag inser hur sexigt det faktiskt är
Busig eller lydig: Busig

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Använder det inte, har dock tappat bort solglasögon
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Många gånger pga bla revbenet
Krossat någons hjärta: Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
Gråtit när någon dött: Vet inte, känner nog ingen nära som dött, förutom en släkting när jag var väldigt liten

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Gud: Nej
Mirakel: Vet inte riktigt
Aliens: Nej
Magi: Nej
Ett himmelrike: Nej
Tomten: Nej
Änglar: Det beror på hur man ser på saken, guardian angels, I know one :)

BLANDAT:
Är du kär i någon? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, men att få komma bort mer ibland, resor och så :)
Tycker andra att du är attraktiv? Det finns de som tycker de ja :)
Dricker du alkohol? Nej
Använder du droger? Nej
Vilket schampo använder du? John Frieda Collection
Vilken parfym använder du? Christina Aguileras första
Vad är du rädd för? Att bli lämnad ensam, spindlar, höjder till viss del (inte att vara upp epå en höjd, men att åka ner därifrån i snabb fart)
Gillar du att tvätta? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0