Skolan

Har många, och då menar jag verkligen många, blandade känslor just nu. Tror inte det är några dåliga, men spänning, nervositet och lite rädsla finns nog med. Jag är trygg med min familj, min J och alla underbara vänner som står vid mina sida. Jag är nöjd med det som händer i mitt liv just nu även om man alltid har större drömmar. Det känns som bara nån vecka sedan då jag la skolan bakom mig och fick njuta fullt ut av allt, men nu är det helt plötsligt knappt 3 veckor kvar... Jag trivdes inte under mitt första år på gymnasiet och det berodde på väldigt många anledningar. I slutet gick det mycket mycket bättre och jag hoppas på att jag känner likadant när jag kommer tillbaka :)
Om det blir så att jag inte känner att jag trivs så kommer jag nog ändå stå ut. Jag har mina solstrålar som gör dagen bra, även där, så jag ska nog klara mig :) Får helt enkelt drömma mig bort och se vart världen tar mig efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0