59 frågor

Lista snodd från Emelie :)

1. Är du singel nu? Nej, jag är tillsammans med J
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Det gör jag nu
4. När hade du sex senast? Det är inget jag skriver om på min blogg
5. Har du kört oskyddat nån gång? Det är heller inte något som jag skriver om här
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? För stunden ja, långt senare nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja, och det visade sig att det behövdes.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
10. Haft sex på fyllan? Jag har aldrig varit full
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja, de första förhållandena då de inte var så seriöst
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja, men det är inte för att jag saknar förhållandet eller vill ha tillbaka det
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja, det har hänt många gånger
15. Varit otrogen? Ja
16. Ångrade du dig? Då ja, nu nej. Det hade bara blivit värre om jag inte hade varit det
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 1 år och 4 månader
18. Har du någonsin varit kär? Ja
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja

KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? Ingen riktigt bästavän, men många nära vänner
22. Är du ofta med dina vänner? Ja, ganska så :)
23. Vad brukar ni hitta på? Gå på stan, umgås med killarna, bio och annat kul
24. Bästa minnet med nån vän? Bästa.. Antar att de måste vara gångerna då jag har gått ut och dansat med vänner
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Saga, Cili, de från Mallorca, Jesper, Philip och Adde
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, alltid
27. Har du hatat din bästa vän? Har som sagt ingen direkt bästa vän
28. Litar du på din bästa vän? -.-
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
31. Vart bor din bästa vän? Har ingen bästa vän
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
36. Vilken kompis var du senast med? Felipe
37. Har du många kompisar i din klass? Saga alltid, men resten av klassen är de ju upp&ner med
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Saga
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Har inte så mycket kontakt med vänner från jag var liten

SISTA SOM..
40. Du fick en puss av? J
41. Sov med dig i samma säng? J
42. Du delade ett riktigt skratt med? Sagas sms!
44. Du höll i handen? J
45. Du gick på stan med? Felipe
46. Delade en pizza med dig? Antar att de är Saga? Eller Cili kanske?
47. Du ringde? J
48. Skickade ett sms till dig? Saga
49. Du kramade? Mamma
50. Gjorde dig lite besviken? Minns inte
51. Gjorde dig mycket besviken? Minns inte
52. Du skrev med på msn? Minns inte
53. Du snackade skit om? Minns inte
54. Du åkte bil med? Lär ju ha varit pappa..
55. Gav dig en komplimang? J :D
56. Du kollade på film med? J
57. Du åt med på resturang? Mamma och pappa
58. Betalade något åt dig? J antar jag? :P
59. Grät inför dig? Minns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0