Sommarlista

Snodde en lista från min kära Saga :)

 

Bikini eller baddräkt? - Bikini
Hängmatta eller solstol?
- Hängmatta
Brunt eller blont hår? - Blont
Shorts eller kjol? - Kjol
Linne eller T-shirt? - Linne
Utsläppt eller uppsatt hår?
- Utsläppt
Brun eller vit? - Brun
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Saltvatten
Sommarfärg? - Vit, helt klart
Liseberg eller grönalund?
- Grönan
Sommarsöt eller sommarsnygg? - sommarsnygg tror jag
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt
Soligt eller molnigt ? - Soligt
Hav eller sjö?
- Hav
Cola eller fanta? - Cola
Flipflopps eller ballerina? - Flipflopps
Båt eller husvagn? - Båt
Bada från strand eller brygga? Bada från brygga
Solbrända killar eller kritvita killar? - Solbrända
Tälta eller sova inne? - Sova inne brukar de bli, men i sommar ska jag testa mitt nya tält!


Kommentarer
Postat av: Leia

Kul med lista =)

2009-06-26 @ 13:16:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0