2½Men + lussebullar = sant!

Gillar:
Att jag ska få åka till Thailand med Tommy :)
Att jag äntligen vann en illustration och även smink och armband!
Att jag och Saga ska skratta oss igenom alla dagar i Kärrtorp
Att jag fått lite ordning i rummet igen

Ogilliar:
Att det fortfarande är snö nu när det är mars
Att pengar inte växer på träd, för de skulle behövas nu inför Thai
Att jag är för kort för att bli modell (fick en kommentar idag av en modell som undrade om jag sökt någon agentur när hon fick se mina bilder från i måndags!)
Att datorerna/internet krångar en massa..


Scotland <3 älskar er och det kan ingen någonsin ändra på!



Nu är det 2½ Men som gäller, och säsongens sista lussebullar ska avnjutas :) Sedan ska jag hoppa isäng så att jag kommer upp imorgonbitti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0