Valfritt från Chicy Me

Lily har en tävling där man kan vinna ett valfritt plagg från Chicy's egna kollektion Chicy Me, och självklart vill jag vara med och tävla! :)

Det plagget jag helst skulle vilja vinna är White Babydoll Tubedress, alltså denna fina dröm:

 

Jag skulle bli otroligt glad om jag vann och skulle absolut ha den på min skolavslutning :) den skulle även läggas ner i resväskan som ska med till Thailand, en perfekt klänning för de tillfällen då man behöver något finare att klä sig i! :)

Kommentarer
Postat av: Malin P

Kollat in klänningarna från Modekungen.se??!

2009-04-21 @ 11:47:13
Postat av: alexis

spanat in modekungen.ses sortiment? :) Kram

2009-04-22 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0