Lite update

SKOR: Mina nya svarta klackar från DinSko :)

JEANS: Diesel knäcker allt!

T-SHIRT: Jag skulle vilja ha en Avanna t-shirt med trycket "Today I'm wearing this"!

UNDERKLÄDER: Hanky Panky, alltid!

VÄSKA: Min lila handväska är underbar :) den stora Mulberry väskan från Thailand får man plats med hur mycket som helst i. Dock är favoriten min bag från SVEA

PLÅNBOK: Just nu är det en leopard mönstrad med fluff ^^

SOLGLASÖGON: Mina Chanel från Thailand eller de från Kappahl ^^

KLOCKA: Mammas gamla, underbart fin!

SMYCKEN: Älskar mina silver örhängen från guldfynd, men även silverhängerna med stenen som jag fick i julklapp av mormor förra året :)

TV: Philips!

MOBILTELEFON: Sony Ericsson V800, förmodligen en ny snart :)

MP3: Cowon D2

DATOR: En ASUS, Pro-gamer ;)

SMINK: i.D. bare minerals, solpuder, Mary Kay mascara, Covergirl ögonskugga/MAC skuggorna från Thailand

ANSIKTSKRÄM: L300

DEODERANT: Ldb

TANDKRÄM: Sensodyn, Pepsodent eller Colgate

SCHAMPO/BALSAM: John Frieda Collection

TVÅL: Dove, Oliv

PARFYM: Christina Aguileras första, Gucci Envy Me, Escada Rockin Rio, Cindy Crawford Waterfalls

MINERALVATTEN: Naturellt vatten

VIN: Inget

DRINK: Strawberry Daquiris

BRÖD: Lingongrova, rostbröd

GLASS: Ben&Jerrys

GODIS: Choklad mint/frukt&mandel

SÄNG: J's är skönare

LAKAN: Zebrarandiga

FRISÖRSALONG: Klippoteket

DAGSTIDNING: Metro

MAGASIN: Cosmopolitan


Kommentarer
Postat av: Christine;

ååå Rock in rio, min favorit, ville döda folk när den slutade säljas i butik!

2009-05-27 @ 22:19:01
URL: http://rosaballonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0