Krämvit tunika

 

En fin krämvit tunika. Perfekt nu till våren! Byttes för någon månad sedan :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Absolut är det såklart solens strålar du får cancer av men oljan påverkar hur huden reagerar mot solens strålar. Jag gjorde som du när jag var i din ålder, använde oljan när jag blivit brun. Det är verkligen superfarligt och jag försöker bara varna dig. Önskar att någon sagt till mig när jag var yngre. Dessutom åldras huden snabbare. Idag solar jag aldrig någonsin mellan 12-15 och aldrig utan solfaktor lägre än 50. Men det är oftast inte fören man får cancer som man inser att vem som helst kan få det. Som sagt, jag menar inget illa, vill bara att andra skall slippa få det jag fick genom att sola osäkert

2010-04-05 @ 12:04:51
URL: http://notsoskinnylea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0