♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Nu kommer en presentation av mig alltså :)

Jag är en 18-årig tjej som fyller 19 i mars. Uppvuxen i Stockholm där jag har tillbringat den mesta tiden i mitt liv. Jag är en person som står för vad jag tycker och säger gärna emot om det skulle behövas. Tar mycket initiativ för att få saker gjorda. Har enormt höga krav på mig själv och vill göra ALLT är och därför stressad under cirka 90% av all tid. Min största fiende är tiden och den kämpar jag emot varje dag.

Ord som beskriver mig är nog ordningsam när det gäller, positiv, uttrycksfull, omtänksam och stark. Yrken som andra tror att jag skulle passa för är koordinator eller chef, just för att jag har lätt för att styra upp och få saker gjorda.

Lever efter motton som "Vill man ha något gjort så får man göra det själv", "Every song ends but that's no reason not to enjoy the music" och "Glöm igår, lev för idag och be för imorgon".

Agerar efter förnuft, känslor och humör vilket har många fördelar men även nackdelar.
Det som styr mig i livet är mitt hjärta och känslor, men även drömmar och mål som är enormt många och stora.
Har ofta svårt att leva i nuet i vardagen då jag alltid drömmer om något bättre.
Älskar musik, resor och att stå framför kameran. Har alltid haft svårt för sporter då jag inte är tillräckligt motiverad men lyckats hitta min grej som är simning, dock la jag av för några år sedan.

Läser sam-ekonomi sista året på Kärrtorps gymnasium och innan dess var det högstadiet i en drama/musik klass. Har haft 2 jobb, som simtränare och på konsum, men jobbar bara kvar på konsum.
Just nu tränar jag inför att ta körkort och försöker bestämma mig vad jag vill göra efter studenten!



Svårt att beskriva sig själv faktiskt, men jag gav det ett försök i alla fall!

Kommentarer
Postat av: linda

Hey hey!

Såg att du hade tävlat förrut om att vinna "en spökvandring i stockholm men vann inte..

Nu har jag en likadan tävling, Du behöver bara skriva "jag är med" så tävlar du!!

Låter det intressant? =)



God Jul på dig!

2010-12-23 @ 08:59:57
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0