2009 i bilder

Mitt 2009

Januari


Paragliding i Thailand


Pappa och jag i Thailand


Jag i poolen i Thailand


Jag matar elefant i Thailand


Nygjorda naglar, Thailand

Februari


Saga och jag i skolan


Skidresa


Pizzerian, för många gånger, med Saga och Cili


Jag och Saga på Kulturama konsert


Modell för en dag, Bago All People Agency

Mars


MVG på spanska proven


Nyslingat hår


Maskerad, Pirat och Troll


Maskerad, Adde (bar en svart mask), hippie och pirat

April


Jag och Saga


Jag, Sagas 17-årsdag


Jag, Camilla, Christine och Saga, Sagas 17-årsdag

Maj


Utekväll i tanto, Adde, Saga och Jag


Jag, Idol-Kärrtorp


Felipe och jag, rålis med klassen


Jag, rålis med klassen


Cili och Jag, soldag

Juni


Shopping i Nacka med Cili


Midsommar tårtan


Sommaroutfit


Grillmat på landet


Landet

Juli


Grillmiddag på landet


Skorna som är de snyggaste jag sett


Turer med båten


Modellfotografering

Augusti

Mallorca resan

Jag och Jon


Tom och jag


Cili, Sofia och jag


Anna, Isabella och jag


Damian och jag

September


Saga och jag


Flera kvällar på Café 60


Jag på Café 60


Jag och Saga på Café 60


Micke, en av klassens clowner

Oktober


Up - 3D


Jag en bra kväll

November


Kväll som började bra, blev sämre och slutade underbart


Jag lycklig


Skridskor med klassen


Jag, Takida konsert


Jag, mammas och pappas födelsedag

December



Massor av snö!


Julgranen


Jag, julafton


Kryssning med tjejerna, Christine, Saga, Cili och jag


Kryssning, jag och Cili

Var lycklig många stunder under året. Det som jag minns exakt i huvudet är jag var nog mest lycklig i April, Augusti och November. Men såklart många andra :)
Trackback
RSS 2.0