Godbitar från Forever21

När det är dåligt väder på sommaren hamnar jag oftast framför datorn eller TV:n, är väl inte så konstigt om man tänker efter :P I dessa stunder längtar jag nästan oavbrutet till bättre väder, utomlands och mycket annat. Idag gick jag in på Forever21 för första gången på länge, och direkt hittade jag massor av fina klädesplagg! Här är några jag fastnade riktigt mycket för! Om det är någon som har lust att klicka hem dessa plagg och sedan skicka över dem till mig så är det helt okej! ;D Haha! Nej men seriöst nu, jag skulle bli lycklig om jag fick hem dessa, till och med om det bara var en. Skulle passa bra till Mallorca :)





Bilder: Forever21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0