,

Namn: Malin
Piercingar: i öronen
Tatueringar: nej
Längd: 167 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: är singel
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, måste gånger
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Det är väl onödigt att jag svarar på den frågan eftersom att jag inte är andra?
Dricker du: ingen klarar sig utan vatten
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: Just nu Aussie's volymshampoo
Vilken parfym använder du: Love etc.
Vad är du rädd för: spindlar och kackerlackor
Gillar du att tvätta: nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja

SENASTE..
Film du hyrde: Sin Nombre, Trubbel i paradiset, Música cubana, The perfect getaway, The notebook och Love don't cost a thing
Låten du lyssnade på: Greg Laswell - And then you
Låten du hade på hjärnan: Memories
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Smallville
Personen du tänkte på: Cili

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: för
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot

FAVORIT..
Mat: tacos, thai, libanesiskt, grekiskt, tapas, kinesiskt
Låt: många, men jag älskar the kooks låtar
Sak att göra: sola
Sport: Simning och fotboll
Dryck: Coca Cola
Kläder: Jeans, shorts
Film: pirates of the caribbean, dirty dancing och pretty woman

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: det är inget jag skriver här
Gånger ditt hjärta brustit: ointressant för det har läkt
Hjärtan brustit på grund av dej: kan jag aldrig veta säkert
Tjejer du kysst: jag kysser inte tjejer
Gånger ditt namn varit med i tidningen: kanske nån gång
Ärr du har på kroppen: ett antal


Ska bli skoj: Mallorca
Ska inte bli skoj: när sommaren är över
Sparar till: menar dom pengar? Jag sparar till framtiden
Väntar på: att det ska bli den 28e juli
Pålägg som gäller: skinka eller pepparsalami
Dagens dryck: vatten

SENASTE..
Bok du läste: Sjöjungfrun
Personen du fick mail av: Junkyard
Personen du fick brev av: SL
Personen du fick sms av: Cili
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i söndags
Saken du köpte: Bikiniunderdel
Vad har du gjort idag: Varit på stan
Var det kul: Det var trevligt och skönt att inte behöva stressa
Hur tidigt stiger du upp: så sent som möjligt
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: ta det lugnt!
Är du seriös: jag har mina tillfällen
Vad är du allergisk mot: finns en del
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: om jag försöker kan jag säkert
Favorit serie: finns många

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: okej vad bra, med mig är det bara bra ;)

Gör du??

Kram//julia

2010-05-14 @ 20:22:56
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: okej det låter gött ;)

Jag sitter och glor på the hills! :)

Gjort idag?

Kram//Julia

2010-05-14 @ 21:42:48
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: okej! :D

Jag har varit och bowlat med min franska utbytesstudent och sedan gick vi på stan och sedan åkte hon hem ;)

Kram//julia

2010-05-14 @ 22:00:56
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: caroline

gud va jag gillar din header:)

allt bra?

2010-05-15 @ 09:32:41
URL: http://carolineklund.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0