Internet-shopping

Klickade ju hem en del från Nelly sent i måndags kväll, passade på att göra det nu när de hade fraktfritt! Tänkte först bara köpa en klänning men det blev mer än så, typiskt mig :P Som tur var så var allt billigt :) Paketet kom redan idag, totalförvånad är jag för jag har aldrig varit med om en så snabb leverans någonsin.
Det här var alltså det jag klickade hem.


Klänningen jag hittade förra året men inte hann beställa innan storleken var slut. Den var inte alls som jag tänkt mig och ärligt talat vet jag inte om det är bra eller dåligt. Ska tänka noga på om den får stanna eller åka tillbaka! :)


Min älsklingsprodukt för läpparna. Har köpt en varje år sedan 2006 eller nåt sånt. Hänger alltid med mig hela sommarn och på alla utomlandsresor! :)


Behöver lite nya sminkpenslar, så jag tänkte att jag skulle prova ett helt nytt märke som jag inte hört något om. Var inte dyrt så det är inte hela världen om den inte är perfekt att använda till just ögonskugga.


Fodral till alla sminkpenslar. Mina ligger huller om buller i sminklådan och det är inte bra nånstans så det var lika bra att klicka hem den här!


Älskar ju Hawaiin Tropics produkter, i alla fall de jag själv provat. När jag såg detta glanset kunde jag inte hålla mig. Luktar otroligt gott och jag gissar att det här kommer finnas på mina läppar mycket i sommar!


Cili ville också shoppa lite, så det blev en snygg vit fodralklänning för hennes del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0