Min nya bikini underdel

Tänkte visa bilder på bikiniunderdelen jag köpte på GinaTricot förra veckan. Överdelen hade ju som sagt en skum passform och jag gillade den inte alls. Som tur är har jag redan en svart överdel som jag köpte på Twilfit i vintras, den kommer nog passa perfekt tror jag!

 

 

 

Vet inte riktigt om det är normalt, men jag kan verkligen hitta hur många fina bikinis som helst och köper alltid minst en ny varje år. Nu har jag köpt 3 nya i år och har fortfarande en från förra året som jag köpte men aldrig hann använda. Alltså; 4 oanvända bikinis och jag har fortfarande kvar flera stycken som jag gillar väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jättefin :)

2010-05-19 @ 18:51:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: amanda

den bikinin har ja oxå spanat in å funderat på att köpa den e jävligt snygg.. hur menar du med skum passform kanske inte värt å köpa den då?

fortsatt skön helg med massa sol =)

2010-05-22 @ 21:04:35
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0