To be honest.

Har du på dig idag? Ligger och solar, sååå.. inget?

Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej

Har du för frisyr? Just nu uppsatt

Har du husdjur? Nej

Har du pallat äpplen? Inte vad jag kommer ihåg

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Tror inte det

Har du ätit senast? Pirog

 

När skrattade du senast? För en stund sedan

När var du på fest senast? Krogen förra veckan

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Varför göra saker man inte vill?

När fick du ditt senaste sms? Igår

När är du född? Året var 1992

När tog du studenten? Ska ta studenten nästa år

 

Vem kramade du senast? Cili

Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

Vem skulle du vilja se ut som? Varför välja någon annan? Jag är nöjd med mitt utseende

Vem bor du tillsammans med? Mamma och pappa

Vem vill du kyssa nu? ...

Vem spelade du tv-spel med senast? En vän

Vad väljer du, glass eller godis? Glass och choklad

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Båda

Vad väljer du, katt eller hund? Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär

Vad väljer du, sova eller sex? Båda

Kan du laga mat? Ja, men långt ifrån allt

Kan du köra bil? Ja, men jag lär mig fortfarande

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0