Att leva sitt liv

Jag lever mitt liv och tar vara på varje moment just nu. Lever i nuet men blickar mot framtiden och vad som väntar. Jag vet vad jag har, vad jag vill ha och det är det jag sträver efter. Det viktiga är inte vad alla andra tycker och tänker, eller vad alla andra vill få mig att göra. Det viktiga är att jag vet vad som är min reality och att jag vet vad som väntar mig, eller åtminstone vad jag vill ska vara en del av mitt liv. För mig är en av de viktigaste delarna i livet att sätta upp mål och lyckas med det man vill. För min del handlar det om realistiska mål, men något som får vänta ett tag, tills jag inte är begränsad. Natten till måndagen den här veckan var verkligen ett bevis på att jag lever och det var helt grymt. Inget som skulle kännas lika speciellt om det hända varje helg men fy fan vilken upplevelse! Skulle verkligen inte tacka nej till det igen! Jag bara var jagm utan att bry mig om vad andra tyckte och tänkte, jag ville göra det jag gjorde och därför valde jag det. Det är såhär livet ska vara. Ännu ett steg närmare min dröm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0