Äntligen har jag hittat det jag letat efter!

Jag har, enda sedan hösten 2007, letat efter de perfekt vita jeansen. Ett par riktigt vita jeans, stuprör och som inte har alltför tjockt jeanstyg. I förrgår, tre och ett halvt år senare så hittade jag äntligen dessa jeans! Inne på Mango för 499kr så fick man ett par vita stuprörsjeans, som egentligen inte är jeanstyg och då ett tunnare material. Vita jeans är inget man använder jättemycket, men jag vill ändå ha ett par i garderoben då det är jättesnyggt att matcha olika färgglada plagg eller till enbart svart. Jag minns hur mycket jag använde mina gamla, så jag är verkligen supernöjd att jag har hittat dessa! Kommer förhoppningsvis användas mycket flitigt!



Jag och mamma var ju även på ett event på Lindex i tisdags, förutom goodiebagen så fick jag med mig detta hem. Ett par svarta strumpbyxor och min favoritinpackning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0