♥ Dag 12 – I min handväska.

Nu är det dags att berätta vad som finns i handväskan tydligen!

Lite beroende på hur stor handväska jag för tillfället har så ligger det olika saker i den. Beror även på om det är mitt i terminen då det är skola eller under ett lov, vart man är och vad man kan behöva ha med sig.

Men det som brukar finnas är:
- Mobil + headset
- Plånbok
- Kamera
- SL-kort
- Öronproppar
- Olika tabletter (ex alvedon och mot allergi)
- Läppbalsam och ev. läppstift
- Kajal
- Spegel
- Tofsar och spännen
- Almanacka
- Pennor, sudd osv
- Tuggummi
- Näsdukar
- Nycklar
- En bok om jag läser någon för tillfället
+ Ev. något att dricka/äta eller något som för tillfället behövs tas med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0