♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Bilden är tagen den första kvällen jag var på Mallorca någonsin. Den 12 juli 2008!
Det första året jag åkte till Mallorca för att hälsa på mina underbara vänner där så åkte jag med Philip, mamma och pappa. Vi tog en kort resa, för det var ju inte meningen att ha semester eller så, utan bara just att träffa alla. 4 nätter bokades på Horizonte, men det slutade med en natt på El Augusta, en natt hos Isabella, en natt hos Sofia och en på Horizonte.
Det specifika ögonblicket jag vill berätta om handlar egentligen om 2 timmar första kvällen vi kom ner. Efter en stund på hotellrummet och byte av kläder så gick vi ner mot bargatan. Vägen ner var helskum, och när vi väl kom ner så var hela strandpromenaden full av massa människor som satt och drack vid hamnkanten. Efter att ha gått fram och tillbaka, blivit inbjuden till diverse klubbar, så satte vi oss på en restaurang nära vattnet och uppgången till hotellet. Den platsen är idag, 3½ år senare, en av de ställena jag förknippar med Mallorca mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0