♥ Dag 25 – En första.

Resa utan mina föräldrar.

Året var 2007, jag var 15 år gammal och resmålet var Scotland. Det är den delen av mitt liv då jag förändrades som mest på kortast tid och på något sätt har den resan format mitt liv otroligt mycket. Det är den resan som jag på ett sätt är mest tacksam över, för hade det inte varit för den så hade jag inte åkt till Mallorca 3 år i rad, snart 4. Jag hade inte träffat de vänner som har stått vid min sida no matter what längst och heller inte fått uppleva den otroliga lyckan på en underbar ö.
Jag hade verkligen ingen aning om vad som väntade och det har konstaterats efteråt, inte av mig, att jag var den som hade roligast av alla och det tror jag på utan någon som helst tvekan.

Den här resan var inte enbart den första utan mina föräldrar, det var med den allt började på något sätt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0