Mallorca 2011 planeras redan...

Mallorca resan 2011 planeras för fullt, långt innan jag trodde att jag ens skulle prata om något exakt! Jag vill ju alltid dit och har sagt varje år och att jag kommer dit nästa sommar, och så har det ju blivit än så länge och det verkar även fortsätta så! Efter mindre än en vecka in på det nya året så började det pratas seriöst om det. Vilka datum, var jag ska bo, när allt ska bokas... Det känns ganska normalt att planera inför en resa dit, men samtidigt känns det så enormt overkligt att det blir av år efter år...! Jag är lycklig som har alla vänner där nere, och jag är lycklig att jag får möjligheten att åka! :) Den här gången åker jag själv och det ska bli riktigt kul att få flyga på egen hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0