Bikinis från 500kr

Jag har som sagt många bikinis, men alla jag har köpt har varit billiga. Jag har inte en enda som jag har betalat över 500kr och även om det finns många fina över 500kr så känns det oftast inte värt det när många billiga varianter är fina! Bikinis är något som ofta slits väldigt mycket med tanke på salt och klorvatten, sand, klippor och så vidare, men trots detta tycker jag att varianter från H&M har funkat väldigt bra i flera år! Jag har hittat många drömbikinis som kostar långt över 1000kr men som sagt, jag har inte riktigt känt att jag vill "slösa" så mycket på bikinis då jag hellre köper väldigt många! Här kommer i alla fall mina favoriter över 500kr, alla hittar ni hos Modegallerian! :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0