Covent Garden and Apple Market

Första dagen i London bestämde vi oss för att åka till Covent Garden och Apple Market. Sagt och gjort, iväg till närmsta tunnelbanestation (Marble Arch) och lära sig Londons tunnelbanesystem!





Den obligatoriska turistbilden i London, vid en telefonkiosk!


Första shoppingen blev på The Body Shop (syns på påsen ;)) där jag inhandlade body butter och shower gel i passionfruit doften. Den brukar enbart komma in i de svenska butikerna vid rean, så därför passade jag på! Handlade även ett doftljus i vanilj och riktigt stor borste för rouge eller liknande.




Lunchen åts utomhus! Det blev underbar Paella :)








Många shoppingpåsar, eller hur? ;)











Kommentarer
Postat av: Paulina

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 15:40:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0