Pret a manger

God frukost på Pret a manger!



Den här fruktsalladen, "Superfruit", blev min favorit under Londonresan! I den fanns granatäppte, mango och blåbär. Jag testade den under andra frukosten och sedan fortsatte jag med den just för att jag tyckte om den så mycket. En av mina favrotifrukter är mango och det är något av det som jag tycker är "enklast" att äta på morgonen då jag ofta har svårt att få i mig något direkt när jag vaknar!


Sista dagen i London ville jag prova chokladcroissant till efterrätt på frukosten. Första gången jag provade just chokladcroissant och det har blivit något jag tycker är jättegott som fika!


På Pret a manger fanns även en supergod citroncheesecake som vi köpte med oss en kväll till hotellet. Helt gudomlig var den med lemon curd på!
Önskar att pret a manger kan flytta sig hit till Sverige, skulle vara helt otroligt smart!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Vad roligt att du är med och tävlar :) Allt bra? Kram

2011-07-15 @ 16:39:01
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Besök och kommentera gärna min blogg om du vill!

Kärlek till dig!

:)

2011-07-15 @ 23:27:13
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0