Sommarfavoriter

Folk säger hit och dit att det är höst snart och alla verkar deppa ihop. Jag personligen fattar ingenting då det fortfarande är juli och det brukar vara sommarväder åtminstone ett par veckor in i augusti, om inte mer!
Jag själv har ju även precis fått semester, har en utlandsresa planerad och för bara några dagar sedan var det medelhavsvärme (ca 28 grader i skuggan) i Stockholm och även norr om Stockholm där mitt landställe är.
Så nån höst är det inte här inte, trots att H&M redan har skickat ut höstkatalogen och även fast affärerna säljer ut alla sommarkläder! Jag sitter just nu och kikar på massor av sommarkläder för att få inspiration och veta vad man ska packa ner i resväskan, även om packning är mer eller mindre klar! Här kommer lite sommarfavoriter just nu :)








Bilder: Forever21

Kommentarer
Postat av: puffiie

söt blogg du har tjejen! allt bra? ^.^

2011-07-28 @ 19:11:06
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg och va fin du var! :)

2011-07-28 @ 19:23:58
URL: http://mlse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0