Dagens topshop-köp

Åkte till stan efter skolan för att kika på nya Topshop butiken som har öppnat och herre gud vad mycket fint som fanns! Provade över 20 plagg, men det var enbart en som var tillräckligt snygg och passade riktigt bra! Det blev denna marininspirerade shortsdress! Vit och marinblå randig med riktigt coolt rep vid höften. Den är riktigt kort och har fickor.

Det är faktiskt den första shortsdressen jag har köpt, har ett par stycken sen tidigare som jag fått av bekanta och mamma när dessa har tröttnat, men det är inget jag har varit ett större fan av om jag ska vara ärlig.. Jag kommer nog mest använda den här hemma och kanske påväg till stranden under sommaren och så, men inget jag skulle dra ut på stan med så att säga :)


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åter igen en ny dag! ;D

Dagarna bara rullar iväg, ellerhur?

Hoppas du får en kanonbra torsdag :)

2011-05-12 @ 13:32:11
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Riktigt snygg shortsdress :D

2011-05-13 @ 21:58:39
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0