5 snabba

5 saker jag inte vill vara utan:

  • Laptop
  • Mobil
  • Kamera
  • Resor
  • Musik

5 filmer jag tycker är bra:

  • Alla Harry Potter
  • Avatar
  • Dirty Dancing 1+2
  • Pirates of the Caribbean
  • I Am Number Four

5 maträtter jag älskar:

  • Fajitas/Tacos
  • Tapas
  • Kinesiskt/Thai
  • Paella
  • Grillat

5 städer som jag besökt och vill besöka igen:

  • London
  • Glasgow
  • Bankok
  • Palma
  • Barcelona

5 saker jag vill göra:

  • Dyka
  • Resa och se mer eller mindre hela världen
  • Testa på att flyga fallskärm efter båt igen
  • Skaffa boende utomlands
  • Ta chanser som man kanske bara får en gång

5 saker jag ogillar:

  • Krig
  • Farliga människor som gör livet surt för andra
  • Att inte få som jag vill när jag väl bestämt mig för något
  • Stress
  • Att ha för lite tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0