Lista december 2012

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Jag tror att jag kommer plugga inför en tenta om ett år. Jag tror att jag fortfarande bor kvar i Stockholm, umgås med samma vänner men även kanske några nya. Jag tror att jag fortfarande är lika galen i kläder och shopping. Jag tror att jag drömmer om en resa utomlands, äter lussebullar och jag hoppas att jag mår bra.

En dag under detta år som du alltid kommer minnas?
Mina sista hela helg i Cádiz. Den bjöd på kajakpaddling, jag lärde känna nya människor, spenderade mycket tid på stranden där det badades, solade, åkte bananaboat, satt vid strandbaren och drack mojitos och spanskt rött vin, åt på min favoritresturang El Gaucho, picknick på stranden i solnedgången, nattbad, utgång till 5 på morgonen och glass i solen. THE PERFECT WEEKEND utan tvekan!

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Varmt!

Nämn 3 saker du skulle vilja ha:
En walk in closet, oändligt med pengar och mer tid.

Nämn 3 filmer du tycker är bra:
Alla Harry Potter filmerna, Step up och In time

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen hade jag en kompis som hälsade på här i Stockholm. Vi gick på julmarknader, såg Stockholm, kungahuset, the great synagogue, Aquaria, bowlade, tittade på film, lagade mat med ett gäng vänner och gick på en fest. Jag har faktiskt än så länge inga planer för nästa helg vilket känns jätteskönt!

En av dina favoritprodukter just nu:
Bare Minerals mineralfoundation

En låt du tycker är bra just nu:
A thousand years - Christina Perri

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen:
Egoinas, Trendy Taste och Maria Montazami.

Vilka är dina 3 favoritplagg just nu?
Mina svarta jeans från Zara, svart stickad klänning från H&M och en svart kofta från Australien.

De 3 städer/länder du besökt och tycker om:
England, Spanien och Thailand

Nämn 3 saker du vill göra i framtiden:
Resa till nya ställen, flytta hemifrån och börja plugga på universitet.

Nämn något bra med med varje årstid:
All snö som lyser upp i mörkret på vintern, solen som kommer tillbaka på våren, värmen ute på sommaren och alla fina färger på hösten.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Surfa
 
Nämn 3 serier du följer just nu:
The big bang theory, Hawaii 5 0 och Bones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0