Sommarlista

Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Otrolig värmebölja och ligga på en sandstrand!

Vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Satt och skrev klart en uppsats.

När var du avundsjuk på någon senast?
Typ hela sommaren på människor som har fint väder eftersom det knappt varit sol och värme alls i Stockholm!

Har du något onödigt du gör?
Stressar

Kan du visa bild på något jättebra?

 

Vad är det sämsta med denna vecka?
Att jag inte är helt ledig från jobb och skola och kan njuta av det fina vädret med alla som redan börjat jobba igen

Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Jag ska fira födelsedag och jobba

Vad ska du göra i höst?
Jag ska fortsätta att plugga på universitetet, det blir fokus på spanska. Förutom det så ska jag dansa salsa, rueda, bachata och prova på lite kizomba. 

Har du några planer inför slutet av sommaren?
Nej inte direkt, förutom att jobba, njuta av vädret så gott det går, repetera spansk grammatik och ta vara på ledig tid!

Vad borde du göra men orkar bara inte?
Dammtorka

Vad har du i ditt kylskåp?
Mat? Nejmen det finns pålägg, yoghurt, ägg, matlådor och lite annat smått och gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0