Fredagslista

Vad är det för dag idag?

Fredag, äntligen!

 

Vad ska du göra idag?

Tyvärr så måste jag plugga, plugga, plugga.

 

Hur har veckan varit hittills?

Det har varit tråkig på grund av mycket plugg och förkylning. Men jag ser ljuset i tunneln, åtminstone nästan.

 

Vad har du på dig idag?

Än så länge har jag inte kommit längre än att ta på mig morgonrock och tofflor.

 

Vad händer i helgen?

Ska plugga, kul liv man har med tentor... Nej men förutom det blir det förhoppningsvis bio och dansträning som vanligt.

 

Vilken låt lyssnar du på för tillfället?

Bachata, mest hela tiden.

 

Vad hittade du på igår?

Jag hade lektioner på universitetet.

 

Vad händer nästa vecka?

Fortsätter plugga typ dygnet runt. Och så dansträningar, skriva tenta, inflyttningsfest och avslutningsfest på dansen. Blir en hel del roliga saker förutom plugget.

 

Nästa stora tillställning du ska gå på?

Får väl säga inflyttningsfesten om den räknas som stor. Annars är det dansavslutningen. Jag tror båda kvällarna blir storslagna!


Kommentarer
Postat av: ISA

kämpa på med plugget! vad är det du läser? :)

Svar: Tack! Jag läser till gymnasielärare i engelska och spanska :)
Malin

2015-12-04 @ 14:04:01
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: MATILDA

Trevlig lista! :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
Malin

2015-12-05 @ 17:49:37
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0