Det här är jag

- Jag älskar gratinerad hummer
- Jag kan inte se ett avsnitt av The Big Bang Theory utan att skratta
- Jag gillar att läsa Håkan Östlundhs kriminalromaner
- Jag älskar att dansa salsa och bachata
- Jag önskar jag hade tid och pengar att resa mer
- Jag fryser mycket och ofta
- Jag tröttnar aldrig på NCIS
- Jag tar väldigt mycket foton när jag reser
- Jag är livrädd för hajar
- Jag gillar att gå på konserter
- Jag har alltid tyckt om filmen Dirty Dancing
- Jag har sett varje avsnitt av Friends
- Jag har mer kläder än vad jag behöver
- Jag vill åka på spa
- Jag har jobbat extra vid sidan av skolan sedan jag var 15 år
- Jag gillar att köpa bikinis
- Jag går ofta på bio
- Jag spelar hellre biljard eller bowlar med vänner än att sitta på en bar och dricka
- Jag tycker om att baka
- Jag lär mig att laga mat mer och mer
- Jag har så länge jag kan minnas haft svårt för färgen rosa
- Jag drömmer om att lära mig att surfa ordentligt
- Jag ser Spanien som mitt andra hem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0