Jag gör inte - lista

- Jag dricker inte öl
- Jag äter inte kaviar
- Jag tittar inte på Game of Thrones
- Jag tycker inte om att gå upp tidigt på morgonen
- Jag kommer inte hem från en resa utan att ha börjat planera för nästa
- Jag går inte runt hemma utan tofflor
- Jag lägger inte pengar på massage, trots att jag älskar det
- Jag äter inte frukost på caféer i Sverige
- Jag har aldrig sett ett avsnitt av Solsidan
- Jag gillar inte att springa
- Jag röker inte
- Jag snusar inte
- Jag kan inte koncentrera mig lika bra på filmer hemma som på bio
- Jag går aldrig på bio utan att köpa med mig något att äta och dricka i salongen
- Jag har aldrig flugit luftballong
- Jag har aldrig besökt Australien
- Jag kan inte prata franska trots att jag pluggat det under 4 år som tonåring
- Jag gillar inte oordning i garderoben
- Jag ser aldrig en halv film
- Jag slutar inte att läsa en bok även om den inte intresserar mig
- Jag badar inte badkar
- Jag gillar inte tvättstugor
- Jag ser inte likheterna mellan mig och Kirsten Dunst även fast jag fått höra i 8 års att vi är lika
- Jag gillar inte att damma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0