En lista,

Säg något som du är stolt över:
Jag är stolt över att jagn vågat packa resväskan och flyttat utomlands och pluggat flera gånger

Vad gjorde du igår kväll?
Igårkväll tog jag det lugnt hemma och tittade på en tv-serie

Vad åt du till frukost idag?
En clementin

Vilket är ditt lyckonummer?
7

Hur såg du ut som artonåring?

Vilket är ditt senaste köp?
Var nyss och handlade mat till idag, bland annat fläskfilé, champinjoner och jordgubbar

Är du allergisk mot något?
Ja, marsvin, hästar, vissa kattraser och ahlgréns bilar

Hur länge har du varit utan sömn som längst?
Oj, mindre än 24 timmar tror jag

Vilken tid på morgonen vaknar du?
Det beror lite på, men runt 8 oftast

Hur ser du oftast ut till vardags?

Det beror lite på årstid, men just nu blir det ofta såhär:

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:

Accessoar, det googlar jag alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0