Vad händer i sommar?

Hur ser dina planer ut för sommaren?
I sommar kommer jag förhoppningsvis jobba en hel del, det behövs när man är student och speciellt med tanke på att jag pluggade mycket utomlands förra året och därför gjorde av med mycket pengar. Det blir även en utlandsresa och den här sommaren har jag sikte på Tjeckien. Det ska bli häftigt att se ett nytt land och jag planerar att spendera tid med nära vänner.
 
Vad gör du på midsommar?
Jag har ingenting planerat inför midsommar, vi får se vad det blir helt enkelt!
 
Vilken är din bästa sommarfrukost?
Jordgubbar med mjölk! Det är supergott, nyttigt och perfekt start på dagen om man äter det i solen!
 
Bästa sommarlåten?
Det är ju omöjligt att säga en låt. Jag gillar att fasta för ny musik varje sommar, men viktigast är väl helt enkelt att låten påminner en om sommaren. Gissar att den här sommaren kommer bli ännu mer salsa och bachata inspirerad då det är mest sån musik jag lyssnar på nu, men vi får se!
 
Vad vill du helst grilla?
Fiskpaket, gravad lax, fiskspett, majskolv, fläskfilé, och massa annat kött. Jag älskar att grilla!
 
Vad dricker du i sommar?
Jag har blivit galen i vatten och dricker väldigt mycket av det, så det kommer jag fortsätta med i sommar.
 
Vad ska du läsa i sommar?
Håkan Östlundhs kriminalromaner skulle inte vara helt fel! Vill också läsa Harry Potter, och då självklart på engelska. Helt galet att jag fortfarande inteläst de böckerna trots att jag älskar filmerna! Annars har jag flera böcker hemma i bokhyllan som väntar på sin tur.
 
Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Bikini
 
Bästa badstället?
La Caleta och Santa Maria i Cádiz, men dit lär jag tyvärr inte komma i år. Vi får väl se om jag kan hitta ett bra badställe i Sverige eller Tjeckien!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0