En lista

Hur många gånger om dagen tvättar du ditt ansikte? En gång på kvällen. En gång till om jag duschar under dagen.

Har du någonsin haft acne besvär? Inte några jättebesvär men jag får lite små orenheter lite nu och då.

Vilken färg är dominerande i din garderob?
 Svart, vitt och blå jeansfärg i lite olika nyanser.
 
Vilken foundation använder du? BareMinerals, den är bäst!

Vilken är din favorithögtid? Jag gillar alla.

Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Har nog inte riktigt någon sån plats.

Vad applicerar du ditt smink med? Borstar.
 
Har du någon tatuering? Nej.
 
Om du bara får välja en sminkprodukt, vilken? Vattenfast mascara.
 
Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Ägg, serrano skinka, naturell yoghurt, frysta bär, frukt och choklad.
 
Vem är din favoritskådespelare? Channing Tatum.
 
Vilket är ditt favoritgodis? Choklad.
 
Vilken är din favoritaffär? Har flera favoriter, t.ex. Zara, Stradivarius, Bershka, BikBok.
 
Använder du mineralsmink? Ja, mineralfoundation.
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska utan tvekan.
 
Vilka färger ser man hemma hos dig? Vitt dominerar.
 
När började du sminka dig? Jag började använda mascara när jag var 13 och då testade jag mig även fram med andra produkter. 
 
Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja, spelade teater i 10 års tid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0