En sån där lista

Vart vill du åka just nu? Har ett otroligt sug efter Cádiz, måste tillbaka! Och Tjeckien!
 
Din favoritkaraktär ur en serie? Steve McGarrett i Hawaii 5-0 och Gabriela Dawson i Chicago Fire.
 
Vad är du rädd för? Hajar
 
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja det har jag och det gav mig större förståelse för just den religionen och öppnade min syn en hel del.
 
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, det är sånt som kan hända om man vågar öppna upp sig för någon
 
Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Jag har gjort slut och därmed sårat någon, så det är mycket möjligt.
 
Tror du på kärleken? Ja det gör jag verkligen.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mer på förälskelse vid första ögonkastet, men ja jag tror på det.
 
Är du blyg? Det beror på situationer, i början när jag träffar nya personer så är jag inte den mest pratglada.
 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Beror på vad jag gör på kvällen och vad jag ska göra morgonen därpå.
 
Favoritdryck på morgonen? Nypressad apelsin.
 
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart och blå jeansfärg.
 
När mår du bra? När jag är lycklig och inte stressar.
 
Antal timmar sömn inatt? 8,5 ca.
 
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Malin"
 
Brukar du skratta för dig själv? Om jag tittar på film, en serie eller läser en bok så händer det, men inte annars. Men jag kan komma på mig själv att le stort när jag tänker på bra minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0