31 frågor

1. Var är din mobiltelefon?
Den ligger framför mig 

2. Var är din andra hälft?
Om man syftar på kärlek så är han inte här, för då skulle jag prioritera att umgås med honom :)

3. Ditt hår?
Uppsatt i tofs

4. Ditt humör?
Trött för det är sent.

5. Din dagsplan?
Det här skrivs strax innan 23 på kvällen (jag förbereder inlägget, för att sedan tidsinställa det) men jag kan ju dra planen för imorgon istället! Jag planerar att plugga en del för att förbereda ett seminare till nästa vecka och på kvällen ska jag ut och umgås med folk och dansa!

6. Det bästa du vet?
Det finns ju mycket men värmen på en strand i Cádiz och en kvällsplan som går ut på att gå ut och äta tapas på en av favoritställena, det är bland det bästa jag vet!

7. Din dröm i natt?
Jag hade en konstig dröm som jag knappt kommer ihåg, vet att jag blev sur på en person i drömmen men mycket glad när jag vaknade och personen låg bredvid och jag inte alls var sur, såklart!

8. Ditt livsmål?
Att känna mig lycklig. Jag går ofta och letar efter mer och har svårt att nöja mig, jag hoppas det har med perfektionisten och kontrollbehovet i mig att göra och att det släpper när jag har pluggat klart och får börja jobba heltid. Men jag vill gärna få barn, trivas med mitt jobb och resa till häftiga platser så ofta som det går och känns bra.

9. Rummet du är i?
Kallar hobbyrummet. Där står bland annat en bokhylla full med saker, ett piano och en dator. 

10. Din hobby?
Dansa salsa och bachata, resa och umgås med de som betyder mest.

11. Din skräck?
Hajar

12. Var vill du vara om sex år?
Om sex år är jag 29. Jag vill gärna vara klar med min utbildning och ha en fast tjänst. Man och barn är ingen omöjlighet och jag hoppas verkligen jag bor i en lägenhet som jag tycker om och trivs i.

13. Var var du igår kväll?
Igårkväll låg jag i soffan och tittade på serier. Fick även magkatarr så större delen av kvällen gick åt att ta mig igenom en gräslig smärta. 

14. Vad är du inte?
Nöjd med min utbildning. Finns så många saker som borde vara så mycket bättre. Och den är absolut för lång för den lönen man faktiskt får. Jag önskar och tycker att den kunde kortas ned en termin.

15. En sak du önskar dig?
En perfekt lägenhet! 
16. Var växte du upp?
Söder om söder som vi kallar det.

17. Det senaste du gjorde?
Drack ett glas vatten.

18. Dina kläder?
Just nu? Morgonrock. Jag är redo att gå och lägga mig.

19. Din tv?
Den står oinkopplad sen ett par månader tillbaka. 

20. Ditt/dina husdjur?
Jag har inget. Är ju allergisk mot en del pälsdjur och känner att jag i nuläget inte har tid för något, så det känns ändå okej. Även fast jag älskar söta små hundvalpar och längtar efter att rida.

21. Din dator?
Är superbra men för tung för att släpa omkring på vilket är trist.

22. Din bästa ägodel?
Finns ju många bra ägodelar. Skulle ha svårt att klara mig utan dator och telefon.

23. Saknar någon?
Ja, ganska många. Kompisar som pluggar i andra städer och andra länder bland annat.

24. Din bil?
Har ingen och planerar inte att skaffa någon på ett bra tag.

25. Något du inte har på dig?
Pumps. Jag kliver bara "ur" dom och förstår inte hur de sitter kvar på människors fötter?

26. Favoritaffär?
När det gäller vad? Gillar ju olika affärer beroende på vad jag ska handla. Men Bershka är en favorit, Victoria Secret när det kommer till underkläder och bland annat Oysho när det gäller badkläder.

27. Din sommar?
Var ingen sommar känns det som. Jag jobbade och stressade mig igenom den, och vädret visade inte sin bästa sida.

28. Älskar någon?
Ja, de klart. Nära och kära <3

29. Favoritfärg?
Svart?

30. När skrattade du senast?
Tidigare idag när jag pluggade med ett gäng

31. När grät du senast?
Blev tårögd igår när jag kollade på en serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0