3x15

3 saker jag ser fram emot
att ta examen
att få inreda min egna lägenhet
att bli flytande på spanska

 

3 saker jag fasar för
att det kommer bli väldigt svårt att skaffa en egen lägenhet
att min examen kommer dra ut på tiden
att det skulle bli svårt att få en fast tjänst

 

3 saker jag gillar
choklad
titta på tv serier
gå på bio med vänner

 

3 saker jag inte gillar
fil
kidneybönor
broccoli

 

3 saker jag vill
dansa massor
resa utomlands mer
slippa all stress

 

3 saker jag borde
prioritera bättre
lyssna mer på min kropp
vara ute i friska luften mer

 

3 saker jag kan
vara ekonomisk
planera
plugga på tunnelbanan

 

3 saker jag inte kan
vara utan sömn
plugga dygnet runt
hinna med alla måsten

 

3 saker jag har på hjärnan
massor av bachata och salsa låtar
att det finns massor jag borde göra just nu
att allt löser sig med tiden

 

3 saker jag pratar om ofta
dansen
universitetet
filmer

 

3 saker jag önskar mig
att få gå på massage ofta och gratis
att ha mer tid till allt som behövs göras
mer pengar att kunna lägga på utlandsresor

 

3 saker jag blir lugn av
lägga mig i sängen och titta på en tv serie
att bli klar med uppgifter till skolan
att få betyg och högskolepoäng inrapporterade

 

3 saker jag blir stressad av
att det inte finns något stopp på hur mycket man kan plugga
att tiden inte räcker till
att känna mig otillräcklig

 

3 saker jag ska göra i helgen
dansa!
gå på bio
träffa underbara vänner

 

3 saker jag gjort den senaste veckan
dansat 8,5 timmar
provat lyft och kast för första gången
tittat på min första dokumentär på spanska

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0