Tre saker

Tre…
… saker som som är tråkigt att göra: diska, laga mat när man är jättehungrig, vänta på tunnelbanan
… saker som jag är rädd för: hajar, att något ska hända mina nära och kära, att råka ut för en allvarlig olycka
… saker som jag är stolt över: att jag klarar av mycket mer än vad jag tror, att jag tog mitt körkort direkt efter studenten, att jag sedan jag var 15 alltid har jobbat vid sidan av mina studier
saker som jag vill lära mig: spanska flytande, att prioritera ännu bättre samt bli bättre på danserna salsa, bachata och kizomba
… saker jag ofta gör när jag är hemma: sover, tvättar, lagar mat
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: något med enorma axelvaddar, farfars-byxor, något senapsgult
… favoritleksaker: telefon, dator, kamera
… saker som får mig att må bra: umgås med vänner, titta på tv serier, dansa
… favoritplatser: mitt hem, Cádiz, bland nära och kära
… matvaror som jag ofta äter: serranoskinka, frukt, naturell yoghurt
… mål jag har: att lära mig hantera stress väldigt bra, att hitta tid till allt viktigt, att känna mig harmonisk
… starka egenkaper hos mig själv: ordningssam, noggrann, viljestark
… talanger jag har: att lyckas med saker tack vara mitt "jävlaranamma", ha bra koll på saker, försöka hitta allt positivt i vardagen
… saker som jag inte kan särskilt bra: hitta tid till allt, koncentrera mig när något är tråkigt, sluta känna mig otillräcklig
… saker som är väldigt viktiga för mig: trygghet, att försöka göra allt positivt, att kämpa för det man vill
… materiella önskningar: en lägenhet, Harry Potter pocket på engelska, nya dansskor
… djupa önskningar: att alla nära och kära alltid ska få må bra, alltid ha en ekonomisk trygghet, att i framtiden hitta en säker anställning där jag trivs
… bloggar som jag läser flitigt: Egoinas, Sofis snapshots, Niotillfem

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Så kul att läsa :)

Svar: Roligt att du tycker det! :)
Malin

2015-10-22 @ 08:44:53
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: Lowas Art

Vilken rolig lista!

Svar: Kul att du tycker det! :)
Malin

2015-10-24 @ 22:30:17
URL: http://lowawidenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0