Lista.

HAR DU?
Folköl i kylen:
Nej, jag dricker inte öl.
Något husdjur:
Nej det har jag inte, men skulle gärna vilja.
Någon favoriträtt:
Finns mycket, t.ex. Fisk och skaldjurssoppa, grillad gravad lax, gratinerad hummer, stekt ris med massa gott.
Puder på dig:
Nej, det räcker med mineralfoundation.
Några framtidsplaner:
Bli färdigutbildad och börja jobba inom det jag utbildar mig.
Någon sjukdom:
Ja tyvärr så knaprar jag piller för att få baciller att försvinna, och så ännu mer piller för att de första pillerna gett mig magkatarr.. En enda ond cirkel.
Gymkort:
Nej, men klippkort på badhus samt går terminskurser i dans.
Några MVG:n:
Fick en hel del i gymnasiet. Numera är det ju betygsystemet A-F som gäller.
Något beroende: 
Jo nog är man beroende av en del, speciellt en viss person.
Nagellack:
Lavendellila på fingrarna och orange-rött på tårna.
Någon vän som bor i ett annat land:
Ja och dom saknar jag mycket!
 
VEM?
Avskyr du: 
Skulle nog inte säga att jag avskyr en viss person. Men personers handlingar kan jag hata, typ mördare och sånt. 
Längtar du mest efter:
Den personen som jag helst spenderar all min tid med.
Stör du dig på:
Lärare som förvirrar en och inte kan kommuncera ordentligt.
Gosar du med:
Personen som jag är med mest hela tiden.
Lagar mat: 
Jag försöker laga en del mat, men den som lagar godast är helt klart den jag helst assisterar i köket. En otrolig upplevelse varenda gång jag smakar något nytt som han har lagat!
Diskar:
Diskmaskinen tar det mesta.
 
 
VILKEN?
Tidning läser du:
Chic brukar jag faktiskt fortfarande läsa, annars har jag lagt av med tidningsläsandet.
Buss åker du oftast:
En som är långt ifrån där jag bor.
Dag fyller du år:
28 mars.
Årstid föredrar du:
Sommaren, utan tvekan! Men jag gillar alla årstider faktiskt :)
 
VAD?
Gör du nu:
Är klaratt gå ut för att möta upp den bästa och dansa!
Gör dig till en bra människa:
Egenskapen att jag är omtänksam.
Gör dig till en dålig människa:
Jag försöker jobba på mina dåliga sidor för att inte vara det.
Vill du arbeta med:
Det jag utbildar mig till.
Är roligast just nu:
Att jag har möjlighet att umgås med någon jag är helt galen i!
Har du på dig nu:
Topp, kofta, jeansshort och tunna leggings under.
Äger du för skor:
Bekväma. Och flera som behöver "gås in", bland annat ett par nya sneakers, klackskor och dansskor.
Har du för storlek i skor: 
39 i vanliga skor, 38,5 i dansskor. Har även haft 38 nån gång i några sandaler.
Läser du för bok:
Jag är Zlatan.
Ska du göra nu:
Jag ska gå ut och möta den bästa och dansa i flera timmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0