15 frågor

Hur gammal är du?

23 år.

Hur lång är du?

166 cm.

Stjärntecken?

Vädur.

När stiger du upp på vardagar?

Det beror på när jag behöver gå upp. Det kan bli allt ifrån 06-nånting till 10-nånting

Och på helgen?

Då sover jag gärna så länge jag kan, eller det gör jag i och för sig på vardagarna också, men det är större chans att jag inte har något inplanerat tidigt på helgen.

Favoritlåt just nu?

Alla låtar jag fastnar för numera är bachata låtar. Just nu har jag låten Vestida de blanco på huvudet. 

Vad var det senaste du drack?

Mjölk till min rostade smörgås.

Vilken färg har din tandborste?

Rosa. 

Vad lyssnar du på precis just nu?

Ljudet av pappa som plockar ur diskmaskinen.

Ditt favoritcitat?

"Every song ends but that's no reason not to enjoy the music."

Vem pratade du med senast?

Mamma.

Vad är det senaste du köpte?

En bok till skolan, spansk lingvistik.

Vad ska du göra i helgen?

Bli frisk. Om jag blir frisk blir det restaurangmiddag, bio och dansträning.

Vad kan hålla dig vaken om nätterna?

Om jag inte har tränat på länge så ligger jag bara och vrider och vänder på mig, måste vara slut i kroppen för att sova bra.

Vad ska du göra när du skrivit klart detta blogginlägg?

Göra klart skrivuppgiften till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0