Enligt mig

Sommar eller vinter?
Jag vill hellre njuta av värme än frysa av kyla, så jag väljer helt klart sommar!

Jeans eller klänning?
Jeans.

Morgon eller kväll?
Kväll, jag är morgontrött och det är oftast på kvällarna jag dansar så valet är inte svårt.

Pizza eller hamburgare?
Pizza, tycker det är godare även om det inte är något jag äter särskilt ofta.

Simma eller sola?
Om det är varmt i vattnet och hajfritt så säger jag simma, men annars gillar jag att sola!

TV eller dator?
Dator, går ju att titta på många tvprogram på datorn så den känns smidigare.

Stad eller landet?
Jag bor hellre i en stad än på landet av flera anledningar, däremot så uppskattar jag verkligen landet.

Blond eller Brunett?
Blond är jag och trivs med det, har svårt att se mig själv som brunett.

Långt hår eller kort hår?
Långt hår, har i flera år sparat ut mitt och är för en gångs skull nöjd med längden jag fått ut.

Lägenhet eller hus?
Lägenhet.

Jeans eller leggings?
Jeans är ju snyggare men leggings är ju väldigt bekvämt, så det beror nog på!

Bil eller buss?
Bil, men helst någon annan som kör. Gillar att kunna slappna av och det gör jag inte när jag själv kör.

Plugga eller jobba?
Har helt klart tröttnat på att plugga, så jag skulle gärna vara klar med utbildningen och börja jobba!

Pool eller havet?
Alltså strandpromenad till skola och jobb, strandpromenader på kvällen och även att kunna njuta av att ha havet nära, det är ju verkligen guld värt! Men om jag ska simma mycket, alltså träna, då får det gärna vara en pool.

Singel eller förhållande?
Jag är en förhållandeperson, men det gäller att det känns rätt annars mår jag bättre singel.

Planering eller spontanitet?
Jag måste planera för att inte stressa ihjäl mig, men jag jobbar på spontaniteten, för den behövs verkligen i livet!

Katt eller hund?
Jag är utan tvekan en hundmänniska.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0