Listan om att blogga

Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat till och från sedan 2007

På vilka sajter?

Enbart blogg.se

Vad är det bästa med att blogga?
Att man kan skriva av sig och dokumentera saker som görs.

Vem tar dina bilder och vad har du för kamera?
Jag tar de flesta bilderna, outfitsbilder tas av nära och kära. Jag använder en Canon G12, Canon Ixus och mobilen.

Och det sämsta?
En del av mig vill faktiskt säga att bloggen är tillgänglig för alla, detta har faktiskt gjort att jag inte alls lämnar ut saker på bloggen på det sättet jag gjorde från början.

Har du lärt känna någon genom bloggandet?
Nej men jag har kontakt med flera, men inte träffat in person så att säga.

Vilket blogginlägg har du fått flest kommentarer på?
Det vet jag faktiskt inte. Har inte en stor blogg så det handlar inte om några mängder av kommentarer.

Hur många läsare har du i månaden?
Inte så många, några stycken om dagen kan jag se på statistiken.

Vilken tid på dygnet bloggar du helst?
Inte tidigt på morgonen. Annars spelar det inte så stor roll. Jag gör det nog mest kvällar men det är nog mest för att tiden finns då. Jag förbereder inlägg och tidsinställer.

Nämn en blogg som du tycker mycket om.
Det finns flera jag tycker mycket om, och alla av olika anledningar.

Vilket är det bästa bud du har fått?

Bud har jag aldrig fått.

Och det konstigaste?

Blir samma svar på denna fråga

Hur ser du ut när du bloggar?

Ingen aning, brukar inte fota eller titta mig i spegeln när jag gör det..

Hur många inlägg skriver du i veckan?

Jag skriver en hel del, men publicerar ett om dagen, så 7 stycken blir publicerade och de andra hamnar i utkast så länge!

Hur mycket tid lägger du på din blogg då?

Mindre än vad jag gjorde förut, har faktiskt aldrig funderat på hur mycket exakt.

Kan du leva på din blogg?

Nej gud nej, den här bloggen tjänar jag inget på.

Har du några gamla headers på lager?

Nej, bara den som visas på bloggen.

Nämn ett gammalt blogginlägg som känns.

Blogginlägg i kategorin Feelings känns, det finns en viss betydelse bakom just dessa.

Hur länge kommer du blogga?

Jag vet faktiskt inte, har börjat känna att det kanske är dags att kanske sluta, men samtidigt så gillar jag att ha en sida där jag får lägga upp sånt som intresserar mig. Är väl mer det att jag skulle vilja skriva någonstans mer privat, och därav funderar jag på att lägga tiden på det istället. Vi får helt enkelt se!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag brukar läsa din blogg då och då men brukar aldrig kommentera. Efter att ha läst det här inlägget måste jag skicka en kommentar och skriva att jag hoppas att du fortsätter att blogga ett tag till. :)

Svar: Kul att du kommenterar och berättar! Jag fortsätter blogga så länge det känns rätt, vi får helt enkelt se hur länge det blir :)
Malin

2016-01-24 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0