Listan om mig

Hur gammal är du?
23.

Hur gammal känner du dig?
Både yngre, äldre och precis som jag är! Beror alldeles för situationerna jag befinner mig i!

Vart bor du?
I en lägenhet i Stockholm.

Vad gjorde du i helgen?
I helgen hängde jag med kompisar! Vi lagade mat tillsammans, tittade på filmer, gick på fest, klättrade, tränade och bara hängde! Perfekt kompishelg!

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Jag älskar sommaren och föredrar helt klart en tropisk sommarvärme före allt annat! Men jag gillar alla årstiderna och tycker om att bo i ett land där det är stor skillnad på just årstider!

Är du beroende av något?
Jamen de tror jag nog att jag är. Dans är beroendeframkallande!

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Jag är nöjd med att vara hemma just nu, men får man drömma sig bort så skulle det vara trevligt att spendera lite tid på Kuba, dansa, upptäcka La Habana och bara njuta av ledighet!

Vad är du på för humör just nu?
Förbereder det här inlägget i förväg och just nu är jag på toppenhumör då jag har bachatamusik på och ska dansa ikväll! Träningsvärk gör mig också glad, känns så otroligt skönt att min kropp mår tillräckligt bra för att jag ska kunna träna ordentligt!

Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad!

Vilken är din favoritaffär?
Har inte en favorit utan flera. Men jag gillar Zara, Mango, Bershka och Stradivarius lite extra mycket!

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Jag är helt klart en kvällsmänniska, är så otroligt morgontrött!

Har du blivit sydd någon gång?
Nej det har jag sluppit!

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Mina vänner och familj är de som gör extra speciella saker för mig!

Är du blyg?
Det beror lite på. I början när jag träffar nya människor håller jag ibland tillbaka och är lite blyg. Men lär man känna mig så är jag inte blyg.

Vad heter du i andranamn?
Anna Maria. Två namn som jag tycker om väldigt mycket.

Vill du gifta dig?
Ja det vill jag, men jag behöver absolut inte ha något stort bröllop. Det räcker gott och väl att få vara med den jag vill vara med och göra tiden vi har tillsammans speciellt istället för att lägga ofantligt mycket pengar på en fest. En smekmånad däremot, den kan jag tänka mig att lägga en del pengar på!

Har du något smeknamn?
Har haft en del genom åren men är glad om folk kallar mig Malin, precis som jag heter i förnamn. Men Marlyn och Anna Maria får jag höra lite nu och då. Annars är Mallan något som folk får för sig att säga, men det smeknamnet gillar jag inte alls.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0