Dagens lista

Dagens humör: Dagen fick en bra start, så humöret känns bra. Längtan kanske kan beskriva det som bäst, fast då en positiv sådan.

 

Dagens borde: Bli frisk och kunna göra allt som vanligt. Vill må bra och komma tillbaka till jobbet. Annars är väl borden att tvätta, laga bra mat så att jag får i mig något och städa här hemma, men det är sånt som är segt att ta tag i när man inte mår helt bra.

 

Dagens smink: Väldigt osminkad. 

 

Dagens klädsel: Samma som de senaste veckorna, leggings och en klänning. Med denna sjukdom så funkar inga åtsittande kläder så jag bor i de tråkigaste kläderna som existerar just nu men så får det helt enkelt vara.

 

Dagens planer: Ta det lugnt och laga mat.

 

Dagens mat: Tänkte göra en köttfärsgryta med paprika, krossade tomater, oregano och ris.

 

Dagens materiella vill-ha: Extremt snygga kläder som alltid går att ha på sig för att de är så enormt bekväma så att man kan känna sig riktigt snygg när man inte mår bra!

 

Dagens fundering: När blir jag egentligen helt frisk?

 

Dagens tråkigaste: Att vara sjuk suger.

 

Dagens längtan: Den dagen då jag blir frisk och slipper oroa mig för att det kan börja göra sinnessjukt ont när som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0