Right now.

RIGHT NOW.

Thinking of:
Hur ska jag få ihop tiden och hinna skriva klart min uppsats? Onödigt att den ska vara så lång, man lär sig ju inte mer för det.

Watching:
Försöker hinna ikapp på alla tvserier jag följer men det är lättare sagt än gjort när man haft tentaperioder, mycket inför dansuppträdanden och vill maxa tiden med nära och kära. Men NCIS hann jag se ett avsnitt av häromdagen i alla fall. Längtar tills jag kan sträckkolla lite grann!

Reading:
En bön för de stulna av Jennifer Clement.

Planning:
Vad jag ska skriva i min uppsats och vad som ska hinnas med i Spanien, längtar så otroligt mycket till att få visa denna stad för den viktigaste personen i mitt liv!

Wearing:
I skrivande studn morgonrock, kom precis ut ur duschen.

Listening to:
Bachata, bachata, bachata...

Eating:
Tog nyss ett par ballerinakakor för att avslutade den här nyttiga veckan på ett onyttigt vis. Är dock otroligt sugen på frukt, typ jordgubbar, mandariner och apelsiner.

Wanting:
Att den här terminen ska vara helt slut skolmässigt.

Looking forward to:
Värmen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0