Tankar just nu

Jag måste
Slappna av, ta det lugnt och varva ner.

Jag imponeras av
Hur lugna många är, hur man kan vara så harmonisk och inte stressa upp sig över allt. Skulle gärna få ett släng av det lugnet för att få ner mina stressnivåer.

Jag längtar efter
Att få må bra och inte ha ont. Längtar efter att slippa smärtan och slippa oroa mig för när den ska dyka upp.

Jag inspireras av
Människor som hjälper andra, som inser vad som är viktigt i livet och brinner för att få göra positiv skillnad i andra människors liv. Sånt är så otroligt fint och behövligt i vår värld och det kan göra så stor skillnad för så många människor!

Jag drömmer om
Att få känna mig frisk.

Jag googlar på
Saker jag inte vet och är nyfiken på eller känner att jag behöver ta reda på.

Jag är peppad på
Att se vad som kan hjälpa mot smärtan, vill bara att den ska bort, bort, bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0