Varför ska jag välja?

Blanda inte in honom i det här, han har inget med det att göra. Det finns ingen anledning till att jag ska behöva välja? Ska jag välja mellan min bästa vän och en kille, det är ju sjukt? Jag ska väl kunna ha båda om jag nu vill det? Men nej, tydligen inte, ENLIGT DIG! Du vill inte ha samma kontakt med mig om jag blir tillsammans med honom, varför? du har ju inget emot honom vad jag vet? Fattar inte varför du skriver det på ett sms, kan du inte åtminstone säga det rakt ut till mig? Nej, vi skickar ett sms och sen är vi kvitt eller vad?
Det du skrev betyder i stort sätt att om jag vill ha kvar dig som bästa vän, ska jag strunta i honom, och om jag istället vill ha honom så ska jag strunta i dig eller vadå?
Hur kan en vän be en att välja? varför skulle jag välja bort dig? det finns ju ingen anledning!
men å andra sidan, en vän ska inte kräva att jag offrar en kille, för att vi ska vara bästa vänner, när man kan ha båda! Jag vet ju vad jag ger mig in i? så varför inte lita på mig och ge mig en chans? nej. nej, istället skriver vi ett fucking sms som i stort sätt säger "vi kan inte vara lika bra kompisar om du blir tillsammans med honom!"

Jag förstår verkligen inte vad problemet är?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH MALIN DET VA DU SOM SA JAG VET INTE VEM JAGS KA VÄLJA FÖR DET FÖRSTA JAG VILL INET ATT DU SKULLE BLI TILLSAMMANS MED HAN FÖR NÅGRA SJLÄL OCH DET VET DU SEN DU SNACKAR SKIT OM OSS OMM VÅR "GÄNG"
ASSÅ FÖRLÅT ME HAHAHAHAHHAHAH

2008-03-29 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0